Tjej, 15 år2026-05-11
Lyft upp
Vara tillsammans?
Är det okej att vara tillsammans med en 17 årig som 15 årig tjej
Kommentera på frågan här
Ditt svar kommer först granskas av ECPAT där vi även ser till att ingen personlig information finns med, för att säkerställa att du alltid förblir anonym. Ditt svar publiceras vanligtvis inom 1-2 arbetsdagar.
Hej och tack för din fråga!
Det är ok att vara tillsammans med någon som är 17 år. Det är viktigt att du känner dig trygg och att dina känslor och gränser respekteras.
Ha det fint och var rädd om dig!