Tjej, 15 år2026-05-11
Lyft upp

Vara tillsammans?

Är det okej att vara tillsammans med en 17 årig som 15 årig tjej

Finns här för dig

Kommentera på frågan här

Ditt svar kommer först granskas av ECPAT där vi även ser till att ingen personlig information finns med, för att säkerställa att du alltid förblir anonym. Ditt svar publiceras vanligtvis inom 1-2 arbetsdagar.

Kommentar

Ida på ECPAT2026-05-11

Hej och tack för din fråga!
Det är ok att vara tillsammans med någon som är 17 år. Det är viktigt att du känner dig trygg och att dina känslor och gränser respekteras.

Ha det fint och var rädd om dig!

Gör mig glad
Gör mig ledsen
Gör mig arg
Finns här för dig