Är det okej att vara ihop med en tjej som är en årskurs yngre?
Hej, tack för att du hör av dig.
Du undrar om det är okej att vara ihop med en tjej som är en årskurs yngre. Det är helt okej att vara tillsammans med en som är en årskurs yngre, du kan läsa mer om åldersskillnader här.
MVH
Hej, tack för att du hör av dig.
Du undrar om det är okej att vara ihop med en tjej som är en årskurs yngre.
Det är helt okej att vara tillsammans med en som är en årskurs yngre, du kan läsa mer om åldersskillnader här.
MVH