Kille, 13 år2026-05-08
Lyft upp

Vara ihop med en tjej som är en årskurs yngre?

Är det okej att vara ihop med en tjej som är en årskurs yngre?

Finns här för dig

Kommentar

Mamadou på ECPAT2026-05-08

Hej, tack för att du hör av dig.

Du undrar om det är okej att vara ihop med en tjej som är en årskurs yngre.
Det är helt okej att vara tillsammans med en som är en årskurs yngre, du kan läsa mer om åldersskillnader här.

MVH

Gör mig glad
Gör mig ledsen
Gör mig arg
Finns här för dig