Tjej, 15 år2026-05-18
Lyft upp

Vara ihop med en kille född 2007

Är det okej att vara ihop med en kille född 2007 om jag tjej är född 2011?

Finns här för dig

Kommentar

Mamadou på ECPAT2026-05-18

Hej, tack för att du hör av dig till oss! Du undrar om det är okej att vara ihop med en kille som är född 2007. Det finns ingenting som säger att ni inte kan vara tillsammans. Något som kan vara bra att tänka på är att det ska kännas bra för er båda och att ni lyssnar på varandra. Du kan läsa mer om åldersskillnader här. Skulle du ha fler funderingar får du gärna höra av dig till oss igen!

Gör mig glad
Gör mig ledsen
Gör mig arg
Finns här för dig