Hej, tack för att du hör av dig till oss! Du undrar om det är okej att vara ihop med en kille som är född 2007. Det finns ingenting som säger att ni inte kan vara tillsammans. Något som kan vara bra att tänka på är att det ska kännas bra för er båda och att ni lyssnar på varandra. Du kan läsa mer om åldersskillnader här. Skulle du ha fler funderingar får du gärna höra av dig till oss igen!
Hej, tack för att du hör av dig till oss! Du undrar om det är okej att vara ihop med en kille som är född 2007. Det finns ingenting som säger att ni inte kan vara tillsammans. Något som kan vara bra att tänka på är att det ska kännas bra för er båda och att ni lyssnar på varandra. Du kan läsa mer om åldersskillnader här. Skulle du ha fler funderingar får du gärna höra av dig till oss igen!