Kille, 14 år2026-05-27
Lyft upp
Skulle det vara okej?
Jag är 14 år kan jag vara ihop med en som är 15?
Kommentera på frågan här
Ditt svar kommer först granskas av ECPAT där vi även ser till att ingen personlig information finns med, för att säkerställa att du alltid förblir anonym. Ditt svar publiceras vanligtvis inom 1-2 arbetsdagar.
Hej och tack för din fråga! 🙂
Det är helt okej att du som är 14 år är tillsammans med någon som är 15 år. Det viktigaste är att det känns bra för er två.
Ta hand om dig!