Kille, 14 år2026-05-27
Lyft upp

Skulle det vara okej?

Jag är 14 år kan jag vara ihop med en som är 15?

Finns här för dig

Kommentera på frågan här

Ditt svar kommer först granskas av ECPAT där vi även ser till att ingen personlig information finns med, för att säkerställa att du alltid förblir anonym. Ditt svar publiceras vanligtvis inom 1-2 arbetsdagar.

Kommentar

Lina på ECPAT2026-05-27

Hej och tack för din fråga! 🙂
Det är helt okej att du som är 14 år är tillsammans med någon som är 15 år. Det viktigaste är att det känns bra för er två.

Ta hand om dig!

Gör mig glad
Gör mig ledsen
Gör mig arg
Finns här för dig