Tjej, 14 år2026-05-08
Lyft upp

Om jag är 14 och han är 17?

Okej men om jag är 14 och han är 17

Finns här för dig

Kommentar

Jessica på ECPAT2026-05-08

Hej och tack för din fråga!

Det är okej för en 14 åring och en 17 åring att vara tillsammans så länge som relationen känns bra för båda. Däremot för någon som är över 15 år inte göra något sexuellt med någon under 15 år. Här kan du läsa mer om detta.

Ta hand om dig!

Gör mig glad
Gör mig ledsen
Gör mig arg
Finns här för dig1