Tjej, 14 år2026-05-26
Lyft upp

Okej att vara vänner?

Kan en 14 åring vara vän med en 18 åring?

För vi möttes genom klubben och klickade ganska direkt, jag började gilla henne lite , vill inte ha en relation med henne dock, men är det okej att vi är vänner, hänger , snappar

Finns här för dig

Kommentera på frågan här

Ditt svar kommer först granskas av ECPAT där vi även ser till att ingen personlig information finns med, för att säkerställa att du alltid förblir anonym. Ditt svar publiceras vanligtvis inom 1-2 arbetsdagar.

Inga kommentarer än