Tjej, 15 år2026-05-18
Lyft upp

Jag har skickat nakenbilder till jättemånga som ett självskade beteende

Jag har skickat nakenbilder till jättemånga som ett självskade beteende o är rädd att det finns kvar nu, vad ska jag göra jag kan ju inte säkert veta att inget e kvar.

Finns här för dig

Kommentera på frågan här

Ditt svar kommer först granskas av ECPAT där vi även ser till att ingen personlig information finns med, för att säkerställa att du alltid förblir anonym. Ditt svar publiceras vanligtvis inom 1-2 arbetsdagar.

Kommentar

Mamadou på ECPAT2026-05-18

Hej, tack för att du hör av dig till oss!

Du berättar att du har skickat nakenbilder till många och är rädd att det finns kvar.

Vad modigt av dig att berätta för oss. Vi pratar med många barn och unga som har berättat om liknande händelser och vi brukar alltid tipsa dem om att kontakta polisen om du upplever att du har varit med om något brottsligt. Många unga tycker att det känns lättare efter att de har berättat för någon de litar på. Finns det någon vuxen som du skulle kunna prata med för att få stöd och hjälp?

Vi på ECPAT kan ofta hjälpa till med att ta ner bilder som sprids, eller konton som sprider bilderna. Om du vill ha hjälp med nedtagning är det bästa sättet att du kontaktar oss här, så ska vi försöka hjälpa dig!

Gör mig glad
Gör mig ledsen
Gör mig arg
Finns här för dig