Ja det är okej att vara tillsammans med någon som är 15 år när man är 13, så länge som båda tycker att relationen känns bra. Det som kan vara bra att känna till är att någon som är 15 år eller äldre inte får göra något sexuellt med någon under 15 år. Här kan du läsa mer om detta.
Hej och tack för din fråga!
Ja det är okej att vara tillsammans med någon som är 15 år när man är 13, så länge som båda tycker att relationen känns bra. Det som kan vara bra att känna till är att någon som är 15 år eller äldre inte får göra något sexuellt med någon under 15 år. Här kan du läsa mer om detta.
Ta hand om dig!