Tjej, 14 år2026-05-20
Lyft upp

Är de okej om jag är 14 och är typ nästan/ skriver mkt med en 20 åring?

är de okej om jag är 14 och är typ nästan/ skriver mkt med en 20 åring. Han är skit rolig, snäll, trevlig, matchar min konstiga sida och tvingar inte mig till nåt, de enda som e lite pissigt är att han blir arg när jag inte svarar, är ute och inte vill skicka bilder.

Finns här för dig

Kommentera på frågan här

Ditt svar kommer först granskas av ECPAT där vi även ser till att ingen personlig information finns med, för att säkerställa att du alltid förblir anonym. Ditt svar publiceras vanligtvis inom 1-2 arbetsdagar.

Kommentar

Mamadou på ECPAT2026-05-20

Hej, tack för att du hör av dig till oss! Det kan vara okej för er att ha en relation med en person som är 20 år så länge det känns bra för er båda två. Däremot är det inte okej att ha en sexuell relation, det beror på att en person över 15 år får ha sex med en som är under 15 år. Han får inte heller tjata, fråga eller ha bilder på dig. Du kan läsa mer om det här. MVH

Gör mig glad
Gör mig ledsen
Gör mig arg
Finns här för dig