Det är helt okej att du som är född 2009 är tillsammans med någon som är född 2012. Det viktiga är att relationen känns bra för båda två. Något som kan vara bra att känna till är att någon som är 15 år eller äldre inte får göra något sexuellt med någon som är under 15 år. Här kan du läsa mer om åldersskillnad.
Hej och tack för din fråga!
Det är helt okej att du som är född 2009 är tillsammans med någon som är född 2012. Det viktiga är att relationen känns bra för båda två. Något som kan vara bra att känna till är att någon som är 15 år eller äldre inte får göra något sexuellt med någon som är under 15 år. Här kan du läsa mer om åldersskillnad.
Ta hand om dig!